Na dálnici z Hradce do Prahy stojí benzínová pumpa. Teda mají tam i jiné věci než benzín. Naftu, autíčka, časáky, pití ... a toalety.
Na těch pánských toaletách je šest mušlí. Teda je jejich tam šest, ale fungují jen tři.
Nad těmi mušlemi jsou plakáty. Teda nad každou je jiný, ale všechny propagují kapesní nože společnosti Mikov.
A je až úžasné, do jakého detailu si Mikov zřejmě nechal rozpracovat svoji portfolio strategii pro segment kapesních nožíků. Nastojte:
U první mušle zleva - té, která - protože je první - zřejmě jasně náleží nejváženějšímu členu posádky vozu - je ve výšce očí instalována reklma na model Smart - celokovový, lifestylový model podpořený mimo jiné sloganem "to accompany you on your way to success". Prosím vás!
U druhé mušle, tam, co si zřejmě vedle šéfa stoupne manažer odpovědný za obchod - a tedy člověk, který toho asi hodně nacestuje - visí reklama na model Travelmate. S elegantní a přitom praktickou střenkou z tmavého dřeva. Slogan vhodně provazuje produkt s cestováním, což s ohledem na nedaleký ruch dálnice jistě působí velmi efektně.
No, a u té poslení, pro toho třetího vzadu, co je docela určitě z výroby, najdete plakát na lovecko-rybářský nůž se střenkou z umělého paroží. Zde už se na slogan rezignuje - roli motivační pobídky přebírá působívý a důvěru vyvolávající údaj o dosud prodaných kusech v řádu statisíců nebo milionů (nevím přesně, kromě čtení, měl jsem ještě jinou práci....).
Paráda!
....
Smart - kudla na cestě k úspěchu! Pořád mě nepřestává fascinovat, jak rychle se to naše business prostředí vlastně mění.... Není to ani pár měsíců, co se začalo v novinách psát o Kmotrech z krajů a dnes už na ně reklamy cílí i na toaletách. Klobouk dolů, Mikove! Customer intimacy jak má být:)
....
Lip
Žádné komentáře:
Okomentovat