neděle 19. dubna 2009

Kampaň za babku, aneb ke každé sekačce note i buck

Ani jsem netušil, jak výrazně může traffic na nicotném okoblogu podpořit účelové spojení se silným partnerem.

O pár příspěvků níž zmínil jsem zajímavou kampaň Mountfieldu. Bylo mi divné to spojení notebooku a sekačky.

A ukazuje se, že asi opravdu není úplně intuitivní. Jedním z přítupových klíčových slov, díky nimž na OKO TŘI často nechtěně dostávají ti, kterým se nabídne při hledání něčeho úplně jiného ve vyhledávači, bylo v minulém týdnu OKO-uzlující spojení "note buck".

Hmm, zajímavé. Především tím, že slova "note" i "buck" jsou - v prvním případě britským a v druhém americkým - výrazem pro bankovku.

A kromě toho: Svědčí to o tom, že kampaň oslovila ty, kteří vědí, co je sekačka a chtějí ji, a kteří ale nemusejí mít až tak intimní zkušenost s tou druhou věcí v nabídce. A dost možná ji ani nechtějí.
...

Budu teď klíčová slova sledovat každý den. Uvidíme, jestli se tam třeba neobjeví i nezamýšleně kouzelné stopy aktérů z té "druhé strany sdělení". Mohlo by to vypadat napřílad takhle "notebook ke každé stříkačce" a nebo "ke každé své kačce - notebook".
...

Dám vědět.

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat