...
V tomhle hektickém přechodovém momentu není snadné udržet si chladnou hlavu, natož něco rozhodnout. Informací a činností je moc, schopnosti multitaskingu jsou nízké. Nebo velmi nízké, pokud jste ze skupiny XY. Jednoznačně stav, ve kterém nemůžete rozhodovat nic důležitého.
....
A teď si představte stejné rozpoložení, stejný chaos, stejnou zavalenost propletenou s bezradností, akorát že nemáte ten odstup a nadhled, kterým vás zpravidla vybaví povedená dovolená kdekoliv. No a v tomhle stavu je zřejmě české zdravotnictví. Rok si balilo kufry, pak je zase rychle vybalilo, i když se ve skutečnosti nehnulo z místa. Je - co se dá dělat - pořád na tom místě, co české zdravotnictví posledních několik desítek let bývalo.
....
A protože je pořád na tom samém místě, ale zavalené tím vybalováním, praním, uklízením věcí do garáže a tříděním složenek, odmítá cokoliv rozhodovat. Takže se uchyluje k anketám. Třeba tahle probíhá ve vojenské nemocnici ve Střešovicích, kde po celkovém selhání člověka už deset let servisujeme našeho kyborga.
www.uvn.cz/anketa
Chcete na tomto a dalších místech v nemocnici vidět reklamě-informační program?
....
Ledaže by to všem bylo úplně jasné a touhle celou anketou si jen někdo dělal alibíčko na to, jak politicky korektně prodat tu reklamní plochu v nemocnici. Jenže, na něco takového by nikdo zavalený právě vybalováním kufrů přeci neměl myšlenky, nebo jo?
....
Lip
PS. V UVN zajíždíme s kyborgem na toaletu pro kyborgy. Na dveřích nápis: klíč na informacích. Jedeme na informace. Jsou tam 3 informační pracovnice a vesele gestikulují, při čemž si povídají cosi osobního. Z dálky naznačím, že bych potřeboval klíč. Paní přeruší konverzaci a trojhlasně zařvou: Všechny záchody jsou přeci odemčenýýýýýýý! Tolik k aktuálnímu informačnímu systému UVN. A teď si představte, jestli do toho ještě zamíchají reklamu....
Žádné komentáře:
Okomentovat