čtvrtek 10. prosince 2009

Bohemia Energy po čtvrté. Bohužel!

odpověď na e-mail Lenky Trefné a Tomáše Macury přetištěný v předchozím příspěvku:

Dobrý den,


Děkuji za mimořádně opožděnou, ale přeci jen reakci.

Interní záležitosti vaší společnosti považuji za interní záležitosti vaší společnosti - včetně modelu prodeje. Z mého pohledu je situace následující:

V rámci získávání nových zákazníků pro VAŠI SPOLEČNOST NIKOLI PRO TŘETÍ STRANU došlo k tomu, že jména mých rodinných příslušníků byla použita ve lživých souvislostech, s cílem přesvědčit k podpisu smlouvy na základě NAPROSTO NEPRAVDIVÝCH ÚDAJŮ. V dané situaci je irelevantní, že k tomu došlo pracovníky třetí strany, která je vaším obchodním partnerem jednajícím ve vašem jméně.

Stalo se tak ještě i po mé první stížnosti a dokonce i po její druhé a třetí urgenci.
Za minimální kompenzaci v nastalé situaci považuji:
a) písemnou záruku, že se to již nebude opakovat
b) písemnou omluvu
Nevidím žádný reálný důvod, proč byste k naplnění mých - myslím dost oprávněných nároků - potřebovali znát jméno pracovníka, který se toho dopustil. Registrovat takové informace nepovažuji za podmínku ochrany vlastní osobnosti a osobních údajů. Takový požadavek považuji za neopodstatněný i proto, že na mne de facto přenášíte vlastní odpovědnost za situaci, v níž se cítím být poškozenou stranou.
Při letmém, případně, bude-li to ve vašem případně nezbytné, opakovaném a důkladnějším přečtení předchozích řádků a při použití prosté právní logiky jistě uznáte, že jde z mé strany o oprávněný postoj.
Zároveň připomínám, že Vaše odpověď přichází po více než sedmi dnech po termínu, v němž jste mi slíbili odpovědět na moji telefonickou urgenci. Tu jsem provedl den poté, co jste mi přislíbili odpovědět na moji původní stížnost.
Prosím naléhavě o urychlené a zevrubné vyjádření k tomuto e-mailu a k celé záležitosti v intencích bodů a) a b) výše. V opačném případě bych rád zadal pokyn svému právnímu zástupci, s nímž celou věc průběžně konzultuji, aby zahájil příslušné kroky.

Děkuji a zůstávám s pozdravem,

Jméno, telefon, e-mail

8 komentářů:

  1. Chtěl bych Vás informovat o mém problému s firmou Bohemia Energy.K mým rodičům dne 28.5.2009 přišel podomní prodejce této společnosti nějaký pan Luža Jiří aspoň se tak představil a přemlouval je o přejítí k jejich společnosti ohledně dodávce elektřiny a plynu.Rodoče mu sdělili,že toto nemůže projednávat s nimi,protože nejsou vlastníci nemovitosti/vlastníkem je syn Jiří/.Pan Luža jim sdělil,že to nevadí ať to podepíšou za něho.Tak dlouho je přemlouval,až nakonec povolili /otec ročník 1933 matka 1934 /.Smlouva byla podepsána na dvoře /u suchého záchodu / na jméno Jiří a podpis zfalšován.V měsíci prosinci 2009 jsem se o této události dověděl a dne 7.12.2009 jsem informoval společnost Bohemia Energy o této skutečnosti dnes je 5.1.2010 a stále dostávám odpovědi od Bohemia Energy musíte zaslat kopii smlouvy,za další týden musíte zaslat doklad o nabytí majetku atd.Takže jsem na tom lepší jako Vy ,já už to mám po šesté a stále nic.Přeji všem pevné nervy,koho tak tato společnost napálila jako mé rodoče a zejména mě.Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Pozor na BE to jsou kurvy.že to nemá obdoby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte pravdu. Mám stejné zkušenosti !

      Vymazat
    2. Mě přesvědčil jejich zástupce, protože jeho argumenty dávaly smysl, ale úplně jistý jsem si nebyl. Přesto jsem u nich po podpisu smlouvy zůstal a potvrdilo se mi, že jsou pořád levnější než můj předchozí dodavatel a problémy jsem s nimi neměl...

      Vymazat
  3. Moje zkušenosti s Bohemia Energy jsou několikaleté a dobré, jelikož jsem k nim přecházel s úmyslem ušetřit, což se podařilo a nejen to, také jsem spokojen s jednáním zaměstnanců, kteří měli vždy ochotný přístup a zájem. Za sebe mohu firmu doporučit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám nabídl podomní prodejce jejich služby a když nám řekl ceny, jaké mají neváhali jsme ani minutu. zpětně si říkám, že to bylo od nás nezodpovědné, ale i když jsme si to nepročetli(až posléze), tak to je všechno ok, aspoň tomu tak je 4 roky.

      Vymazat
  4. U nás taky nikdy nebyl problém, pro mě je hlavní, že se na ně dá spolehnout a dodávky plynu a elekřiny jsou pravidelné ... Takže já je určitě hanit nebudu, protože jsem s nima uspořil...

    OdpovědětVymazat
  5. Já to také podepsala a když jsem se skrz to pohádala s přítelem tak jsem to hned vipověděla ale byl tam samozřejmě háček pán mi nechal 5 žárovek a chtějí je zpátky poslat když jsem řekla že nic nepošlu že mi je také nikdo neposlal tak mi bylo řečeno že zaplatím 2000 pokutu a pokud to neuhradim tak to opět navíší jsem tak a ješte ktomu mi bylo řečeno že jsem podepsala kupní smlouvu na žárovky kterou jsem ani neviděla ani nedostala

    OdpovědětVymazat