sobota 28. června 2008

V sobotu bude jarmark v Úterý

Tak tihle borci organizují jako každý rok hezký jarmark v Úterý. Předpokládám, že aby se to nepletlo, i letos to bude v sobotu. Konkrétně 12.7. 2008.

A výstavičku fotek "Místa v srdci" tam budou mít Československo-východoněmečtí manželé Mantelovi, čímžto tě Lůco moc zdravím a těším se, že vás všechny uvidím.

Kdo nevíte - Úterý je krásné, dnes už ohnivzdorné městečko v Západních Čechách. A každý rok tam dělají tenhle jarmark. A co si pamatuju, vždycky to byla prča.

Howg.

Lip

2 komentáře:

  1. Nejistě listuji kalendářem.... 12.7. je sobota, uf.
    Musím říct, že tyhle akce moc nemiluju, protože mi po nich často není nejlépe, ale z kontextu jsem pochopila, že zde bude šance potkat Lipo a to za trochu námahy určitě stojí. Tak ahoj v Úterý. Poznáme se lehce, vezmu si fialový tanga. Pa P1.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Pé Jedničko! Díky moc za příspěvky - tam i tam. Jsem si jistý, že s těmi tangy by to asi nevyšlo. Ač mám i třetí OKO a strašně se snažím, můj zrak stále zůstává jen na povrchu věcí:)). Takže, aby to bylo jednodušší - přijedu v té čelence s medvědími drápy. OK? Naviděnou v Úterý. Lip

    OdpovědětVymazat