pátek 23. března 2012

Vůně novoty a milosrdný čas

F. má nové auto a krásně to v něm voní auto-novotou. Nové vozy vydávají zvláštní vůni a vůně bývají rozbuškami emocí.
...

Sedl jsem si do toho jeho auta, ucítil vůni nového interiéru a najednou mi moje vlastní auto přišlo staré, ošklivé a nemocné.
...

O týden dříve, někde u Točné, parkovalo tohle - taky staré auto:






































....
Zajímavý na tom je, že když mi moje auto začalo připadat starý, nezačalo mi ale připadat takhle roztomilý.
...

A na tom je právě vidět, jak strašně technologicky omezený ty automobilky pořád ještě jsou, i když se snaží tvářit, že ne.  Umějí udělat, aby vaše auto přesně na den po vypršení garanční doby zestárlo o 10 let, ale ještě neumějí zařídit, aby zestárlo krásně.
...

To umí jenom čas.
...

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat