neděle 12. dubna 2009

Spolčenost pro záchranu upadajícího kapitalismu

Jel jsem v sobotu ráno po dálnici D1. Jel jsem tuto sobotu po dálnici D1 a zase jsem si říkal, co jsem to za pitomce. Jel jsem totiž 2 hodiny rychlostí 10 km/h, což za těch 120 minut dá právě 20 km. Plus mínus autobus vzdálenost a čas, za kterou se to dá zvládnout v teniskách a ekologičtěji při půlmaratónu.

Ale zase jsem se mohl hodně dívat z okýnek. Nejvíc mě zaujal billboard Mountfieldu. Obrázek celkem klasika – svítí sluníčko, takže sekačka. Ale ten slogan, to byla třešínka. „Ke každé sekačce notebook.“

Vůbec nepochybuju, že to může fungovat. Určitě to funguje moc dobře. A předpokládám, že si aspoň dali tu práci a na každý ten notebook nainstalovali kalendář slevových akcí Mountfield, nějakou aplikaci, co v pop-up okně pokaždé zahlásí, co je právě potřeba sázet či sklízet, a dvě tři střílečky typu Béda Trávníček likviduje špačky v sadě nebo Béda Trávníček – den zúčtování s krtky.


Když jsem po 4 hodinách dorazil do Lomečku a hned jsem to všem naprášil, dozvěděl jsem se od J., že v Liedlu už brzo začnou prodávat malá auta a už teď tam dělají docela dobré obraty na motorkách.


Zítra jedu zpátky, tak to vezmu kolem Mironetu. Moc by mě zajímalo, jestli nezaspali jaro. Pokud ne, určitě jim právě vrcholí akce Ke každému notebooku sekačka. Případně rypadlo.


Jak jsem o tom tak přemýšlel, vybavilo se mi v hlavě jedno slovo, co se minulý týden kouzlem nechtěného a Murphiovskou nevyhnutelností překlepu objevilo v jedné zprávě. Spolčenost.
Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat