čtvrtek 8. října 2009

"B.Z." jako tvůrčí psaní

O policajtech a strážnících panuje spousta mýtů. Třeba ten, že ve dvou chodí proto, že jeden umí číst a druhý psát. Rád bych k tomu něco řekl: Není to pravda.

Není pravda dokonce ani to, že by chodili po dvou. U nás v Libni chodí po jednom. A navíc rozdávají pochvaly. Totiž pochvaly za to, že jste správně zaparkovali. Už mám dvě. Myslel jsem si, že si je budu schovávat a až si mě předvolají na každoroční bodové bilancování, zkusím je obměkčit právě těmahle bumážkama. Jako že "navzdory ojedinělým prohřeškům, jinak příkladný řidič a parkér..." nebo tak něco..

Není pravda ani to, že by neuměli psát. Ostatně, ty pochvalné bumážky to potvrzují. Jak 0794 v červnu, tak i 0919 včera formulář čitělně a úpravně vyplnily, včetně toho tajemného "B.Z.", které jak jsem si u nich ověřil, znamená "bez závad":))



Navíc se zdá, že 0919 nejen, že umí psát, ale možná chodí i na kurzy tvůrčího psaní. Na té pochvale ze včerejška (první z leva) totiž prokázala nečekanou a - přiznám se - až překvapující míru fantazie a úplně mi přebásnila eSPZetku.

A nebo teda platí, že nechodí po dvojicích, umějí číst písmenka, ale jen někteří rozumí číslům. Pořád ale trvám na tom, že ten mýtus v úvodu je v Libni prokazatelně neplatný.

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat