úterý 18. ledna 2011

Zobrazit v profilu vaše pohlaví?

Mluvilo se o nich, když jsem chodil do školy. Na přednáškách věnovaných postmodernímu učení v sociálních vědách to byl hit stejného kalibru, jako je Řepka v jakémkoliv mediálním diskurzu o Spartě.

Už na ně zase myslím. Facebook mi totiž zase položil otázku. Tentokrát otázku v nadpisu tohohle postu, tedy: Zobrazit v profilu vaše pohlaví?

O simularkech v postmoderní době se říká, že jsou manifestací moci, kterou nad originálem získává jeho kopie. Nebo jinými slovy, jsou tím, co zůstane ve světě, kde kopírování a simulace jsou tak snadné, že bereme v potaz pouze kopie a simulace, nikoli originál.

Takže jsem zvolil možnost, říci ne. Už takhle je to spíše bída, ale představa, že bude brán v potaz pouze na Facebooku mě vyděsila...

Díky Katedro, díky profesore! Díky prozřetelnosti, žes mě nenechala, abych tehdá chyběl.
....

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat