sobota 29. listopadu 2008

Zítřejší zprávy dělají z dneška včerejšek

Když mě dnes ráno dohnaly zítřejší zprávy, uvědomil jsem si, že den, do kterého jsem vstal, je už včerejškem. A to jsem byl vzhůru teprve dvě hodiny.

První, co jsem sem chtěl na to konto napsat byl citát z nějakého DeNirova filmu. Sedí tam na zápraží a čeká, až mu - asi pošesté v tom jednom filmu - na to zápraží přijdou mafiáni namlátit. Sedí tam, a když vystupují z vozů, říká jim jen "mám silný pocit deja vu."

A pak jsem o tom přemýšlel. A pak jsem jel za tátou. A pak mi máma řekla, že náš pes je dárcem krve jinému psovi, co kadí v třešňovce a donedávna nevěděl, že má nádor. A pak jsem si v Ruďásku u našich na botníku přečetl, že podle vědců se na zemi již vystřídalo 107 miliard lidí.

A tak mě nenapadá nic lepšího, než sem napsat, že u vědomí těch 107 miliard lidí je zjevné, že pravidlo č.1 stále platí.

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat