sobota 29. listopadu 2008

Downgrade

Včera jsem jel s někým, s kým už se dlouho nestýkám, pozdě večer autem. Dříve jsme tak spolu jezdívávali častěji a tak jsme se pomalu a jistě propracovali přes aktuální témata k těm, která jsme rozebírali vždycky. A co myslíte, zase mi naskočil ten můj automatický program.

Mám dva:

Jeden se spouští, když si povídám v autě za jízdy - ať už face to face nebo po telefonu. Prostě přestanu vědomě ovládat směr jízdy a do 45 minut automaticky zaparkuju v Arabské ulici, kde jsem se narodil. Tedy, pokud do té doby buď nepřestaneme mluvit, nebo mě někdo neokřikne. Už jsem o tom psal. Je to reflex Konrádovy kačenky.

Ten druhý se projevil poprvé včera. Viděl jsem se s lidmi, co znám dlouho a mluvil o věcech, co jsme řešili vždycky. A tak jsem se propadl o pár let zpátky do minulosti a můj operační systém zaktivoval starší, dnes již neplatné verze obslužných programů a driverů. Třeba ten na tankování pohonných hmot.

Čili, pokud by se vám to někdy stávalo, možná byste chtěli vědět, že:
- Odsátí benzínu Natural z nádrže Dieselového motormu v půl dvanácté večer stojí cca 2000 Kč, v případě, že si to uvědomíte dříve než nastartujete.
- Pokud nastartujete, bude to dvakrát tolik.
- Pokud máte benzíňák a nalijete tam diesel, tak to bude už za 60 tisíc, protože budete muset spoustu věcí úplně vyměnit
...

Včera večer jsem Downgradoval. Co bude zítra?

Lip

1 komentář:

  1. "Kam to zase jedeš??!!" Takže tuto otázku taky znáš? Jsem rád, že v tom nejsem sám.
    Když ono jezdit na automat je docela příjemné, že?
    Doplnění: S dieslem se dá ujet ještě asi 500m.
    P1

    OdpovědětVymazat