úterý 30. prosince 2008

Fakt ho tam stříhali!

Je vždycky inspirativní pozorovat, co se s "kultovním" stane v okamžiku, kdy se jej zmocní následující generace. Právě dnes jste měli jedinečnou možnost vzoreček něčeho takového pozorovat u horní stanice lyžařského vleku v areálu Šachty.

Co že se tam dělo?

Pár kluků a holek, co před pár měsíci opustili Vydríska kvůli Snowboarďákům, tam po svém inscenovalo klasiku. Prostě tam nahoře u bufíku Stříhali dohola malého chlapečka, kadeře padaly k zemi a zmíraly...



Musím říct, že mě to vzalo. Čitával jsem ty veřše. Posvátně jsem tu hudbu poslouchal. Extaticky jsem ji u gramofonu zpíval s Míšíkem. Ale nikdy mě nenapadlo to zkusit na sjezdovce.

"Vodprejskni, debile!" řekl mi ještě ten stříhaný malý chlapeček a... ono to zaznělo, jako kus masa, když pleskne o zem....

A stejně jsem rád, že jsem byl přitom:)) I když mi trochu vadily ty ostříhané vlasy, co potom celé odpoledne poletovaly po svahu...

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat