čtvrtek 19. srpna 2010

Housedoor messaging

Nebyli tam

Fejsbůchová kultura prorazila membránu a vstoupila z virtuálního do reálného světa. Tak například, když máte schůzku a zapomenete na ni do té míry, že u vás v kanceláři nikdo neotevírá, může se vám na dveřích objevit podobný "post":


Člověk sem jede až z XY vlakem 6 hodin a vy tu nejste ani v úřední hodiny.........Podpis, adresa, telefonní číslo:))

Tak nějak mi ta představa, že bychom si psali vzkazy na dveře (slušně a s adresou), přijde příjemně zábavná. Jo, a pište to, jako tenhle pán, prosím tužkou. Dá se to pak - když už nezbývá volné místo - snadno vygumovat...
....

His masters voice

Na tohle jsem narazil asi před 10 dny někde kousek od Davle...



... a pořád mi nejde do hlavy, o jaký se tu může jednat motiv: Vychováte-li ze psa idiota, proč máte mít potřebu to o něm napsat na vlastní branku?

 Hm hm hm. Skoro by stálo za to si to tam jít "očuchat" a zjistit, copak na sloupek mezi brankami "napsal"  ten pes o páníčkovi....
...

Kooperativní postoj

Zatímco oba dva výše jsou spíše úsměvné, tenhle je opravdu smutný. Na zámku Hrádek u Nechanic, kde se minulý víkend konala pouť, našel jsem tenhle kousek mobilní  outdoorové reklamy. Řekl jsem mobilní? Morbidní by bylo správnější.


"Čím dál jste od povodně, tím blíž jste blesku. Kooperativa."
To zbožné přání, aby do vás i uhodilo, když už vám do domu teče, jako by z té cedule ukapávalo. Pokud ve firmě, jejíž jméno etymologicky odkazuje na spolupráci, vznikne něco takto "jedinečného",  je už  myslím pozdě se zamýšlet. Je na čase podepsat několik výpovědí....
...

Závěřečná

A možná se na to dívám příliš emotivně. S těmahle klukama by před dvaceti rokama na pivko taky nikdo nezašel. A dneska v Lomečku hrdě visí nad dvěřmi hospody.... Líbí se mi hlavně ten historický přehled vizuální identity normalizačního komunismu...


....

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat