úterý 16. září 2008

Web networking 3.0

Doba je zase o kus pozdnější. Akcelerovala. Poskočila. Ještě předevčírem jsem nevěděl, co je LinkedIn ani Facebook. Ještě včera jsem cítil mírné vzrušení, když mi do LinkedInové schránky přišla pozvánka k propojení s někým, koho sice docela dobře znám v soukromém, nebo pracovním životě, ale s nímž jsem zatím neuzavřel žádný on-linový svazek. Dnes už je to jinak. Aspoň na tom LinkedIn. Minulý týden totiž do tohoto prostoru vstoupili titáni.

D. do své sítě kontaktů připojil Járu Cimrmana. O den nebo dva později se s Járou spojil také M. a potom i B. Začala infekce, řekl by Gladwell. Jsem nový - já se nezakecám, řekl by možná Cimrman.


Je otázkou doby, kdy se v sítích domácích a později i zahraničních profesionálnů začne vedle virtuálního českého génia výrazněji prosazovat také Eulenspiegel a Hodža Nasredin. Bude to asi v době, kdy na některém realitním webu bude na třistašedesátém osmém místě nabídky rekreačních objektů zase na prodej Karlštejn a Bradavice budou mít svoji oficiální elektronickou úřední desku.

Staré virtuální se zmocňuje nových virtuálních prostředků. Čert ví, kam se to bude vyvíjet. Napsal bych o tom víc, ale musím padat. Jedu se svým Tamagochi na zubní prohlídku.

Lip
P.S. Pokud byste nevěděli, co napsat do svého L-In profilu, tady je myslím dobrý příklad.

Žádné komentáře:

Okomentovat