středa 25. listopadu 2009

Most is the most!

Asi už jsem dlouho nevytáhl paty z města a ukazuje se, že to byla chyba. Dnešních 16 hodin v Mostě bylo prostě nejvíc...

Div první: ArchiteXXXtura





















Div druhý: Poměr cena/výkon - latte, minerálka, juice, wifina a obýváková sedačka jen pro mě v kavárně za 60 Kč i s dépáhé.

A pak ještě tohle: Číhalo to na mě v ulici Mikoláše Alše. Mostní rodák Knedlíček o něm tvrdí, že to byl řácký rošťák. Jestli ano, tak je dobře, že je to právě v jeho ulici, kde se usadilo studio Element.






















Pošimralo mi to bránici. A to jsem prosím skoro dospělý!

Lip

1 komentář:

  1. Vyšší a sofistikovanější úroveň je pak tickling&bondage...
    Ale podle mě 's prohloupil, žes nechal odvést si pozornost a nezašel ojukat "modely nehtů", třeba Liz Taylor 50:1 nebo Raisa Gorbačevová 175:1 to musí být něco!

    OdpovědětVymazat