sobota 22. května 2010

No nonsense 1

V hotelu Mariott byly kapacity na výzkum trhu a veřejného mínění. Z celého celého světa.  Tři dny jich tam byl plný sál. A vedle si, téměř bez povšimnutí, pomalu razila cestu ke světlu zatím přehlížená konkurence...
....
"Lehký měký prosím. A zápalky," 
požádal jsem prodavače v prodejně tabáku hned vedle hotelu.
"A můžu se vás nejdřív zeptat na něco osobního?" 
odpověděl mi, místo toho, aby mi nabídl ještě něco, co sice nechci, ale mohl bych si to koupit.
"Když budu vědět, odpovím. Teda, když se nebudu stydět," 
zkusil jsem být na chvíli statečný jako on a zamaskovat odzbrojující překvapení.
"Koho budete volit? Já už deset let nevolil, ale letos z toho mám hlavu jak škopek a tak jsem si začal dělat takovou statistiku. Mám pocit, že je ten můj hlas nějak důležitější než předtím... a přitom nevím, komu ho dát. Zatím mi sem od rána přišlo asi 30 lidí. 3 volej levici a ze zbytku polovina pravici a polovina neví. Tak jestli byste mi neřek jak vy, já bych si tady udělal čárku..." 





Všem volebním štábům: Na Praze 1 je NEROZHODNUTÝ. Nabijte tříštivým, zamířit a PAL!

A tichá modlitba, aby ta jeho statistika byla letos správně....
....

Lip
P.S. Nenechte se zmást. Pravici měl vlevo nahoře, nerozhodnuté vpravo dole a levici vpravo nahoře:)
Sdílet

Žádné komentáře:

Okomentovat