úterý 22. července 2008

Muselo to přijít

Už z titulku je vám asi jasné, o čem to dnes bude. Jasně že jo. Apokalypsa.
Podívejte, je potřeba se k tématu postavit čelem od epicentra, rozhlédnout se a pochopit, že před Apinou prostě neutečete.

Jeli jsme v autě s B. a N. a B. mi vysvětloval, že Apokalypsa je za dveřmi. Mimo jiné i proto, že loni a letos došlo na stejném úseku D1 (myslím tu dálnici, žádnou skrytou identitu)ve stejný den k hromadné havárii.

Chvíli jsem polemizoval. Je jasné, že okolo 95. kilometru straší a vraždí nějaké strašné astrální síly. Ale Apokalypsa? Nechal jsem to být. B. je plašan a jen tak konverzuje.

Přijel jsem kolem jedenácté domů a - abych nemusel připravovat a jíst Medailonky Slaměného Vdovce, což je, jak asi víte, na noc hrozně těžký a přitom nepříliš chutný jídlo do žaludku - raději jsem se odbyl zbytkem Uza. Bylo to fajn, pěkně jsem si v setmělém a lidskými bytostmi opuštěném bytě zablůzoval a za chvíli už jsem klimbal.

Na průsečíku hladin alfa a uzo se mi ve snu vybavovaly obrazy z posledního dne v Brně. Najednou jsem viděl, že ten den byl plný Znamení! B. měl možná pravdu. Apokalypsa bude. Ale možná jenom v Brně.

Na náměstí se mi tam zjevil 1. jezdec. Muž oblečený ve stylu "čistotný hobbo", s francouzskou holí jako odznakem moci. On i hůl ověšeni girlandami klíčů, kroužků, kovových virblátek a jiných věcí. Měl černé trenýrky a červené tričko, tak předpokládám, že to byl Válka. Všiml si, že se ho pokouším vyfotit. "Č....áku!" proklel mě, ale dál už mě nechal být. Fotka moc nepomůže, bylo to z dálky a, jak už říkal někde dole Z., s dvoumegovým fototelefonem žádnou report-parádu nenaděláte.


...

O chvíli později další varování. Tentokrát promluvila Země. A pokud jde o sdělení, taky žádná rozjuchaná estráda.


...
Na další den stavil jsem se u kohosi na hotelu a bylo vymalováno. Znamení poslední. Promluvilo nebe. Perun, už asi úplně nasraný tou úrovní mediální ignorance k blížící se Apokalypse, to prostě napral do televize.


Když přemýšlím nad tím, že hotelový management místo pokání prostě jen položil na skříňku cedulku "uhodil nám od ní blesk", říkám si, že Apokalypsa už asi dávno proběhla. Minimálně její testovací verze.

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat