pátek 16. dubna 2010

Sousedovi chcíplo éro


Je pondělí a je nevlídno. Venku i ve mně uvnitř. I já jsem uvnitř. V zácpě.

Nemusíte mít ani řidičák na to, abyste si představili, jak moc nepříjemná je to situace. Srovnat se to dá snad jen s tím, když jste ve sračkách. Ale není to stejné.
....

Jak na komunikaci vjíždějí z připojovacích pruhů další vozy, tlak stoupá. Nic s tím neuděláte. To je fyzika.

Rostoucí tlak působí rovnoměrně - na hmotu i na myšlení. A s tlakem roste i teplota. Fyzika podruhé.

Dostávám se tudíž do varu a chvilku před tím, než začnu pískat jako čajová konev, schladnu na chvíli jen díky dodávce s letadlem. Najíždí si přede mě elegantním obloukem z levného pruhu... a zastaví.

"A máš to pitomče! Koupil sis letadlo a tvrdneš tu s náma taky, hehehehe."

Uleví se mi, ale jen na chvilku. Analgetický efekt škodolibé myšlenky za vteřinku vyprchá a já si díky billboardu o pár metrů dál uvědomím, že přemýšlím, jak sociálnědemokratický volič.

"Tak, a jsem v zácpě i ve sračkách zároveň!"
....

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat