čtvrtek 17. června 2010

Pozoruhodné nádraží

Je, zdá se, už asi nezpochybnitelný fakt, že pestrost svědčí každé oblasti lidského konání. Řekne vám to odborník na výživu. Řekne vám to odborník na sex. Řekne vám to i odborník na trojpolní hospodaření.

Takže jsem po středě, která patřila bicyklu, dnes do práce vyrazil hrompravou. A hned při prvním přestupu... BINGO! Zase něco, co by mi jinak uteklo...

Na refýži, na sloupku s jízdními řády tramvají, tenhle graficko-poetický klenot: plakát kapely, která si říká Pohlavní nádraží a podle toho si nechává dělat i plakáty:))


Jen jsem si vzpomněl na Jirku a na to, jak je to na světě nespravedlivé. Když někde hraje jejich kapela Píča, pořadatelé všude napíšou jen Jiří s kapelou:)) Ovšem Pohlavní nádraží - slovem i obrazem - to už je asi jiný šálek kávy:))
....

Lip

P.S. Jinak si je můžete poslechout tady. Maj tam jednu třeba o tom, jak Veverka kaká, a já sám sebe asi dost překvapím tím, že řeknu, že se mi to vlastně docela líbilo:))
Sdílet

Žádné komentáře:

Okomentovat