sobota 14. dubna 2012

Halal, Košer, Hindu a Asian na cestě na Pelopones

Klukovi teď moc nejde děják a my jsme stejně nevěděli, kam na dovolenou.Tak jsme se rozhodli pro Peloponés, že jako spojíme užitečné s příjemným.

Syn si tu dějepisnou látku osahá ve verzi "z kamene a písku", my si uděláme jasno v tom, co znamená to stále častěji skloňované a nečasované "směřovat k Řecku" a dcera se zdokonalí v plavání.

Letíme s mě neznámými Aegean airlines, což mě trochu zneklidnilo. Tak jsem je chtěl nějak prověřit, jestli jsou jako dost ostražití a bezpeční. Ale jsem nevěděl jak.
...
Až když jsem ty skoro nedůvěryhodně levné letenky platil na internetu, všiml jsem si kolonky "preferred meal". Ha! Je to tady...Hned mi došlo (pálí mi to!), že tohle je ta příležitost...
...

Ke každému místu v jedné řadě středně velkého stroje jsem v rezervačním formuláři zaškrtl jinou volbu:
1 x "moslem", 1 x "kosher", 1 x "hindu" a 1 "asian".  A pak už jsem jen netrpělivě čekal, zda a kdy na takové bezpečnostní riziko někdo zareaguje a zakročí....
...

A taky, že jo. Profesionalita Aegean airlines mě srazila na kolena: Potvrdili Moslem a Kosher a u zbývajících dvou původně "asijských" míst pro změnu nepotvrdili nic - budou bez jídla. Genialita toho řešení mi, možná jako teď vám, došla až po čase....

No považte: Mezi hladovým Indem a Korejcem si přeci budou Arab i Žid raději hledět svých talířů a dobře si rozmyslí, jestli se pustí do nějakých větších akci....
...

Poklona, moudré Aegean airlines! Palas Athena ať vám žehná...
...
Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat