neděle 13. dubna 2008

Beru to zpět!

Ob dva příspěvky níže jsem se samolibě pozastavoval nad tím, jaký význam asi nese slogan "Absolutně perfektní". Jeho vlastní podivnou gramatikou by se o něm dalo říct, že jde o samozřejmě bezpochyb .... a naprosto zcela ....vhodně pertinentí ....heslovité motto ... příkladně charakterizující... dobu v této epoše. Čili - měl jsem tenkrát na mysli - tautologická ptákovina.

Za několik dní, nebo snad týdnů, od onoho příspěvku jsem měl možnost projít se Prahou, zajít si nakoupit a tak. S pokorou beru všechnu tu jedovatost vůči absolutně perfektnímu sloganu zpět. Viděl jsem totiž věci jiné, rozměrů nečekaných:))

Z billboardů a volně distribuovaných novin na mě v minulých týdnech zaútočila reklama na "Značkové bydlení" (!) a - považte - v mrazícím boxu jsem narazil na mraženou zeleninovou směs z Mochova s označením "Potence Mix". Přemýšlím od té doby o dvou věcech:

















1) zda kromě značkového, bude k mání také bydlení neznačkové (třeba od Lidlu)

2) a jak se asi na zákazníka, který si na pohyblivý pás u kasy vyloží mimo jiné také mochovskou zeleninovou směs Potence Mix dívá slečna pokladní.

Našel jsem odvahu projet se Billou s vozíčkem "VYKUŘMĚ" (viz příspěvěk z 30. března), ale na výzvu z Mochova se ještě necítím dostatečně zralý.

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat