Ta krize je asi velký kus sýra, zdá se mi.
Tedy aspoň podle toho, co teď čtu v těch odborných periodikách. J. píše, že výzkum trhu vraždí myšlénky. Všichni pak píšou, že výzkum trhu vraždí myšlénky. Občas už i lidi z výzkumu trhu. Hmm.
A v posledním Trend Marketingu byl článek o tom, jak se dá dělat výzkum, když N=0. Aby bylo jasno, nechci, aby to vypadalo, že si té metody nevážím. Nebyla by to úplně pravda. Musí to být metoda jistě zajímavá.
Ale minimálně stejně zajímavá a navíc potenciálně pravdivá mi přišla reakce V., když jsem mu ten titutlek ("Jak se dělá výzkum, když N=0.")přečet při ranní kávě (mojí, V. může pořád jen cikorku).
Tak nějak zamyšleně se podíval hodně hodně daleko dopředu a pravil:
"To se jim ten výzkum musí dělat mnohem líp:))"
Lip
P.S. A jak to řek, tak jsem si vzpomněl na pečení bez mouky a taky na Huberta. Nevíte někdo, jak to s ním vypadá?
Žádné komentáře:
Okomentovat