neděle 10. května 2009

Komunisty už se nebojíme:)

Jsem si na privátu přečet starší číslo Reflexu (teď jsem to nesplet), kde anoncovali koncert Monkey Business a kdysi zakázaných písničkářů. Prý u příležitosti pěti let v Evropě a dvaceti let v Sametu. Vypadalo to jako docela prča koncert. Zmeškal jsem.

A pak jsem zastavil u našich před barákem, kde právě nějaký hrdinný taxikář vysazoval páreček ropných Rusů. On elegantní. Ona nohy mě až po ohryzek. Šak mi taky poskočil, jak jsem polkl.

Když je ten Muromec za volantem drožky vysadil, jel za nimi ještě sto, stopadesát metrů a povykoval přes celé sídliště:

"A rozhodně si musíte přečíst ten Gulag. Tam právda. Bolšaja právda o celej Rossiji! Tak. To musíte."

To už prča není. Zjevně máme dojem, že Rusko známe líp než oni. A zase si asi natlučem čumák.

Lip

P.S. Fakt je měla až po můj ohryzek! Car-nogy!

Žádné komentáře:

Okomentovat