úterý 19. května 2009

Quizz

Tohle je kvíz pro zasvěcené. Nezasvěceným se omlouvám, ale budou to muset nějak přejít, protože já je zasvěcovat nebudu. Ono by to pokazilo tu hádanku níže.

Pokud znáte kontext, nebo znáte kontext aspoň okrajově, nebo si ho umíte odvodit, či dokonce pouze představit... uhodnete, kdo to psal?

Kdo uhodne, vyhrává - ještě sice nevím co, ale na něco přijdu. Tak pište, Sherloci. Fakt by mě zajímalo, jestli to cracknete (já to teda nebyl:))

Lip
...

Jsem došel na čekdesk a se mě ta paní ptá: „Nějaké tekutiny?“ Jsem podlehl momentálnímu impulsu být vtipný a odvětil jsem „Čůrat jsem byl a krev vám nedám.“

Ta paní zavolala dva pány, si mě vzali bokem, rozhrabali zavazadlo, i pásek mi sundali, prohnali mě detektorem a objevili, že v kufru pašuju dvě Coca-Coly, každá 0,15L, které jakoby z oka vypadly domácímu pokusu o výbušninu na jednoplošný vrtulový letoun linky Praha-Košice. Jsem je nakonec uhájil, ale po turbovrtulovým letu dočasně neslyším.

Žádné komentáře:

Okomentovat