úterý 10. června 2008

Dobré vychování

Po dlouhé době jsem se díval, co je nového na Plaxo Pulse. O.T. tam má video z Olympu, které mě bavilo, protože jsem tam taky byl:) a P. ve dvou sadách krásné fotky z Moskvy.

Jsou na nich ikony moderního ruského konzumerismu. Dělají to dobře, bratři slovanští. Něco si nechali (ty ikony), něco přijali (ten konzumerismus).

Když jsem přecházel z jedné sady moskevských fotek na druhou, asi jsem provedl nějakou akci, kterou Plaxo Pulse nepodporuje. Je to dobře vychovaná aplikace a ví, jak na mě. Napsala mi:

Oops!
There seems to be a problem. I'll tell you what... let us fix it and this can be our little secret. Please wait 30 seconds and try again.

Go back

V. v podobných případech říkává "Promiňte, stalo se mi to poprvé..."

Někdy stačí strašně málo a krev, co se vám hrne z nohou do tváří, si u kolen vzpomene na něco pěkného a v pohodě se vrátí, odkud přišla.

Dobré vychování je zkrátka dobré vychování.

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat