úterý 24. června 2008

Sebevědomí v akci

V tramvaji, co jezdí z Karláku ke Kohinorce, jsem fascinovaně zíral na reklamu společnosti www.veselysenior.cz. Oko mi k ní zabloudilo buď proto, že se akce konala ve stejný den jako Kasparidy-GreekTekk, anebo proto, že z ní to sebevědomí prostě stříkalo kolem dokola.

Je mi jasné, že ještě netušíte, co myslím. Tak se - jestli to uvidíte - podívejte seznam sponzorů.

walmark, rwe, nestle, městská část praha 2 a...JIŘÍ JANOUŠEK, PEKAŘ Z RUDNÉ U PRAHY

Myslím, že Jiřímu Janouškovi, pekaři z Rudné u Prahy, se z podpory toho projektu podařilo - myšleno jen v dobrém - dostat absolutní maximum. Když čtete ta neživá loga, co visí de facto všude, a pak to živé jméno, prostě se neubráníte obdivu.


...

A ještě jeden roztomilý sponzorský kousek. Čekal na mě ráno na Smíchově. Opravdu by mě zajímalo, jak na něj silniční kontrola reaguje. Každopádně, nechat si to vytetovat na kapotu vyžaduje kus odvahy. Když na Radiožurnálu ohlásí Kryštofa XXXIII., už to asi nejde sloupnout.


...

Nakonec už jen ETA. Vždycky to byli teroristi. V Baskicku separatistický, v Česku ekologický.



LIP

Žádné komentáře:

Okomentovat