sobota 24. května 2008

Hostesky vracejí úder

Jen jsem dopsal ten předchozí, objevily se u nás v lobby tři kostýmované hostesky v akademických talárech fialové barvy. S takovými těmi klobouky, co připomínají knížku na pultíku a se střapečkem.

Rozhodl jsem se být statečný a nechal se ulovit. A protože jsem chtěl v té interakci převzít otěže iniciativy, pozdravil jsem jako první. "Gaudeaumus igitur", pravil jsem pevným hlasem a doufal jsem, že tím slečnu vyvedu z míry.

Prohlédla si mě zpytavým pohledem od neoholeného obličeje až k teniskám, které už by se hodily jen na zahradu, a do ruky mi strčila materiál představující program některého z dalších MBA kurzů, které asi nikdy nebudu navštěvovat.

"Třeba pro někoho jiného", řekla kráska v taláru a začala se věnovat dalšímu, tentokrát už snad najdějnějšímu subjektu...

Pokud bystě někdo měli o ten materiál zájem, asi ho ještě mám:))

Lip

Žádné komentáře:

Okomentovat